A tópart menti fák árnyékában álltam,s néztem egyre távolodó alakját...

Már kora reggel fényes napsütés köszöntötte Köln lakóit,köztük engem. A mai nap számomra azonban más okból bírt különleges jelentőséggel. Ma van új életem első napja.

  Hat éves voltam,amikor német származású Édesanyám úgy döntött,elhagyjuk Magyarországot,és szeretett édesanyjához költözünk.. Németországba. A költözés oka brutális apám volt - soha nem gondolok rá "valódi" apaként-, aki rendszeresen ivott, lelki-fizikai terrorban tartva imádott Anyukámat.

Anya... Rég gondoltam már Rá. Olyan rég nincs már Velem..

Az apám fosztott meg tőle. Mikor megtudta,hogy Anya nem viseli el tovább, haragra gerjedt. A szokásosnál is jobban leitta magát,és tombolt,mikor hazaért. Üvöltött, fenyegette Anyát,de Ő a sarkára állt, nem hagyta,hogy a gazember tovább kínozza. Apám erre elveszítette maradék önuralmát,és ütni kezdte a gyenge,védtelen asszonyt. Anyám kétségbeesetten sikoltozott,s a nevem kiabálta.

- Bújj el, Tamás!-néha még most is hallom kétségbeesett hangját. Aztán egy nagy csattanás, elhallgatott... Hatalmas csend szakadt a házra.

 

Szerző: wyky891127  2009.09.09. 09:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magikusszerelem.blog.hu/api/trackback/id/tr151370395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása